روش های ارسال کالا

روش های ارسال کالا

 

زمان ارسال با پست یا تیپاکس به صورت سریع بوده و از 24 ساعت تا 48 ساعت کاری در مراکز استانها و شهر های بزرگ می باشد و تا شهرهای کوچک و روستاهای خوش مسیر تا 72 ساعت کاری و در دورترین مسیرها با توجه به گستردگی کشور عزیزمان چند روز طول خواهد کشید.

امکان ارسال برای شهر ارومیه با شرایط پرداخت در محل مقدور می باشد و باید خریدار برای پرداخت در محل از گزینه ارسال با پیک موتوری و محل تحویل با آدرس ارومیه استفاده کند.

برای رهگیری مرسولات #پستی در هر زمان از شبانه روز می توانید از آدرس newtracking.post.ir استفاده نمایید و برای گرفتن کد پیگیری مرصوله پستی فردای ارسال ساعت سه بعد از ظهر با ما تماس بگیرید.

برای رهگیری مرسولات از طریق #تیپاکس در هر زمان از شبانه روز از آدرس  https://tipaxco.com/tracking استفاده نمایید . کد رهگیری از طریق سامانه تیاکس اس ام اس خواهد شده ول اگه به هر دلیلی پیامک نیامد از طریق شماره واتساپ 09128982400 پیام دهید تا کد رهگیری برایتان ارسال گردد.

 

ارسال ابزار از طریق پیک موتوری

ارسال کالا از طریق پیک موتوری فقط مخصوص شهر ارومیه می باشد و خریدار در هر کجای شهر ارومیه برای خریدهای بیشتر از 300 هزار تومان به صورت رایگان و خرید های کمتر از 300 هزار تومان تنها با پرداخت 30 هزار تومان می تواند کالاهای خود را تحویل بگیرد.

 

ارسال ابزار از طریق باربری

در صورتی که تمایل به دریافت کالای خود از طریق باربری داشته باشید با هماهنگی با دفتر فروش، امکان دریافت در باربری محل مورد نظرتان نیز مقدور می باشد. (فقط اجناسی که در یک کارتن متوسط و یا بزرگ قرار می گیرد را می توان از طریق باربری حمل نمود چون باربری بسته های کوچک را قبول نمی کند)

 

تحویل ابزار در دفتر مرکزی ارومیه تولز

اگر تمایل داشته باشید ابزار را در دفتر ارومیه تولز تحویل بگیرید می توانید با هماهنگی تلفنی برای اطمینان از موجود بودن آن ابزار در دفتر مرکزی و حضور در دفتر مرکزی ارومیه تولز، ابزار مورد نظر خود را تحویل بگیرید.